събота, 3 септември 2011 г.

Mindcircus

Вчера ме обзе жаждата за електронна музика и започнах да си се ровя из папките в компютъра.
Слушаше ми се нещо, което не съм пускала отдавна. Тогава видях компилацията In search of sunrise 3. Да, това ще бъде.
Тракове от хубав, по - хубав, но един от тях ми влезна под кожичката. Трак, който слушам цял ден. 
Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden remix)
Просто песен, която през цялото си времетраене, ти е интересна. Някак.. разнообразна. 
Мелодичност, прекрасен глас на вокалистката и нестандартен текст. А има и пиано, което ми е слабост. 
Gabriel & Dresden.. силата им е точно в ремиксите, а Way Out West са ми слабост след като чух прекрасната им песен Don't forget me. 
И все пак трябва да отдам заслужено признане на Тиесто миксирал тази компилация, без него надали щях да се добера до тази ми нова страст. :)





Няма коментари:

Публикуване на коментар