четвъртък, 1 септември 2011 г.

Don't fade away

След доста голямо мълчание е време да наруша тишината с едно забравено бижу.
Става въпрос за песента на Whitesnake - Don't fade away. 
Истината е, че допреди една година съзнателно знаех само две песни на тази група. Мисля, че всеки ще се досети, че става въпрос за "Here I go again" и "Is this love". Въпреки фактът, че са ми много любими, така и не се бях накарала да се поинтересувам от творчеството на споменатата група. Дам, това е едно от музикалните ми престъпления, но важното е, че дойде денят от миналата година, когато реших, че е време да си сваля компилация с най - добрите им балади. 
Тази песен беше първата. 
Още от самото й начало ме погълна. Малко песни имат тази сила спрямо мен. Спомням си как давах repeat и repeat без да съм изслушала останалата част от албума. 
Музика, текст и емблематичният глас на David Coverdale.. 
Ако не сте я чули ви предлагам да се потопите в магията. Вярвам, че ще я усетите. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар